Wednesday, November 4, 2009

Steaua, victorie la Timisoara dupa o pauza de 5 ani! Stoichita: "Am meritat!". Fanii lui Poli cer demisia lui Sabau!

Meciul etapei a dezamagit la capitolul spectacol! A excelat in faulturi. Jucatorii si-au impartit lovituri serioase si i-au pus pe medici la lucru. Unicul gol al partidei a fost adus in minutul 68 de Surdu, preluand o minge respinsa gresit de Pantilimon. Banateni au castigat lupta doar in tribune. Cei aproape 100 de suporteri stelisti n-au avut nicio sansa sa razbata printre strigatele celor 27.000 de suporteri ai Timisoarei.

Stoichita: “Am meritat victoria!”

Antrenorul Stelei a recunoscut ca ros-albastri au avut si meciuri mai bune. Totusi, Stoichita e de parere ca rezultatul de aseara e pe merit:

"A fost un joc tactic, cred ca am meritat victoria. Am fost agresivi, am fost periculosi, am avut doua varfuri rapide. Eu improvizez in continuare, cu Rada pe stanga. Orice punct adunat este foarte bun, mai ales la Timisoara", a declarat Mihai Stochita la DigiSport.

Impresionat de atmosfera din tribune, Stoichita e convins ca toti cei care iubesc Steaua se vor intoarce la stadion.

continuare

No comments:

Post a Comment