Thursday, November 5, 2009

Inca un pas spre primavara Ligii: Unirea 1-1 Rangers! "Suntem masochisti, ne batem pana la final"

Onofras nu a castigat pariul cu Dan Petrescu, dar a castigat bucuria fanilor la golul egalizator cu Rangers! Unirea a terminat la egalitate, 1-1 pe Ghencea in returul cu soctienii si continua lupta in grupele Ligii!

Imediat dupa meci, Dan Petrescu a declarat ca nu se astepta ca echipa lui sa joace atat de bine! Dan Petrescu a dat vina si pe terenul foarte greu!

"Cand egalezi in minutul 88 trebuie sa fii multumit cu un punct, dar felul in care am jucat ma face sa imi doresc mai mult. Portarul lor a prins o zi mare. Am fi meritat mai mult, dar asta e fotbalul: au intrat toate la Glasgow si acum mai nimic. A fost un meci frumos, nici eu nu ma asteptam sa jucam asa. Cred ca am demonstrat ca meritam sa jucam in Liga Campionilor. Cei care au venit la acest meci nu au de ce sa fie nemultumiti. A fost un meci frumos.

continuare

No comments:

Post a Comment