Tuesday, November 24, 2009

"Pot trai cu 10 milioane pe luna"! Bogatul Mitica le crede saracilor din Liga 1. Ce masuri promite?

Proaspat reales in fruntea Ligii, Mitica Dragomir face promisiuni post-electorale. Desi obisnuit sa traiasca bine, Dragomir nu uita de unde a plecat si spune ca se poate descurca si cu DOAR 10 milioane pe luna. Mitica de la Liga le crede saracilor din Liga 1 si promite noi venituri!

"Am sa dezamagesc pe multa lume. As putea trai cu zece milioane de lei vechi pe luna usor, chiar daca sunt invatat sa traiesc foarte bine, pentru ca am plecat din saracie. Si la fel de bine pot sa traiesc si cu 500 de milioane. Inteleg foarte bine saracia pentru ca ani de zile am suferit, inclusiv de foame. De-asta eu nici nu dau oamenii afara. La mine pleaca ei singuri. Eu nu-i dau afara. Pentru ca stiu ce inseamna sa nu-i duci copilului acasa de mancare sau sa te vaiti", a declarat Mitica Dragomir pentru Ziarul Financiar.

continuare

No comments:

Post a Comment