Thursday, December 3, 2009

Steaua s-a inteles pentru Sburlea! "Ii vreau si pe Ezequias, Rui Duarte si Bilasco"

Gigi Becali a inceput cumparaturile de iarna! Seful din Ghencea a descoperit care sunt punctele slabe ale Stelei si stie ce marfa vrea la echipa. Becali a declarat ca s-a inteles cu Brasov pentru Sburlea, dar ca ii vrea si pe Ezequias si Rui Duarte, dar mai ales pe Bilasco de la Urziceni!

"O sa mai cumpar trei, patru jucatori. Vreau titlul! Nu suport locul doi. Ce sa ma fac? Eu vreau Liga Campionilor. Eu vreau sa mananc la masa bogatilor. Duarte si Ezequias sunt si ei pe lista. Imi place si de Sabrin Sburlea. Pe Sabrin Sburlea il cumpar pentru ca l-am vazut cu Poli Iasi. A pierdut o minge si a revenit sa o recupereze prin alunecare. M-am inteles deja cu Dinu Gheorghe pentru Sburlea, ii voi da 250.000 de euro acum si 250.000 de euro in vara. El va ramane la Brasov pana la vara si apoi va fi al nostru. Kapetanos va ramane cu siguranta la echipa din iarna. Pe Ezequias nu il stiu prea bine. Duarte e unul dintre cei mai buni fundasi. Steaua nu are fundasi! Aici e marea problema a Stelei. Pai, mie imi placea cand fundasii centrau in careu direct. Mie imi plac acei fundasi centrali tehnici, care ies cu mingea la picior din aparare", a declarat Becali la gsptv.

continuare

No comments:

Post a Comment