Thursday, December 3, 2009

Steaua, afara din Europa: Sheriff 1-1 Steaua! "Steaua nu poate fi o echipa mare!" Vezi cum il pune Becali la zid pe Tanase

Steaua a terminat la egalitate, 1-1 la Tiraspol si este eliminata din Europa League. Steaua avea nevoie de victorie, in conditiile in care Fenerbahce a castigat meciul de la Twente! Gigi Becali spune ca Steaua nu poate fi o echipa mare si il critica pe Stoichita. Patronul Stelei il pune la zid si pe Tanase: Daca ai in casa o bomba sexy, sexy esti si tu!

Becali: A avut ghionion!

"Nu am ce sa le reprosez, au muncit mult. Am avut ghinion, daca nu intra in poarta nu ai ce face. Si ei au ratat, dar noi am avut bara! Una e sa dai la un metru, alta sa dai la un centimetru. Pe mine nu m-a suparat Kapetanos. Pe moment m-am enervat, apoi mi-a trecut", a declarat Gigi Becali la gsptv

continuare

No comments:

Post a Comment